23 februari 2009

Skit snygga klänningar

hejhej!
kom nyss in från en promenix med vovven, rätt skönt att få komma ut ,även om det är kallt. jag hade väldigt ont i nacken och ryggen innan, så ja tänkte att ngn skulle få massera mig. men nu behövs det inte. när jag var ute så snakkade jag i fonen. sen ås börjar de smälla :/ och jeffery min hund vart jätte rädd.. han dår typ panik då. men aja, nu sitter jag här och läser bla. Jennys blogg. :)
sitter också inne på msn men skriver inte med ngn nu ;D
Tittar på Nelly.com där finns det über söta kläder, om ni inte redan visste det ? här är några klänningar.




1499 kr 249 kr 349 kr




499 kr 599 kr 599kr

Vad tycker ni om klänningarna? Vilken är snyggast? Fler hittar ni på Nelly.com

Puss /S

1 kommentar:

Anonym sa...

shit alla var typ jättefina!
trevligt att du läser min blogg :)
kram<3

Bloggintresserade