2 februari 2009

let me go to bed again

nu är kl 07:46 på morgonen, jag vaknade väll runt 7, för att duscha. nu har jag gjort det och så har jag ätit frukost, jag ska bara lägga i mina skolböcker och låta mitt jobbiga hår tårka. För det är så slitet så om ja använder hårtårk blir de mer slitet och mkt fulare. (a) och så ska jag borsta tänderna..

påtal om att duscha :) haha vad använder ni för schampo ? haha jag använder den hära.. Den rosa Gliss, man får lent hår :)
men jag vill bya schampo, även fasst min frisör säger att ja inte ska göra de för då får jag bara torr hårbotten, men jaja (A) det försvinner ju snabbt.

shit va seg jag är på att skriva, jag vill bara sova.. snälla låt de bli helg snart ! vafan 4 dagar kvar, hur klarar man ens av de? ;) haha men nu ska ja klä på mig, jeans, svart linne å blå tröja . jag ville ha mjukisar ,men alla låg i tvätten. haha jag älskar mjukisbyxor. jag ska köa ett par nya snart, men sandra och jag gör också ett par as coola på slöjden med ett stort rött kina tecken på ;) Respekt, right ?; )
haha ett av mina par mjukisar som ja använder mest kostade bara 99 kr på öb, fett sköna (A)

aja jätte snabb har mna hört, kl är 08.00 och sandra kommer halv till mig <3

Tack och hej snygga tjej.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade