23 februari 2009

Viktiga sommarsaker

sommaren sommaren.
är det bara jag som längtar dit?


några sommar stufffs ;D

ni som känner mig bra vet att jag är beroende av läppsyl. här är några med solskydd.





1. Läppglans med solskydd, 160 kronor, Lancôme. 2. Solskydd för läpparna med spf 15, 27 kronor, Labello. 3. Stift som både skyddar och mjukgör, 72 kronor, Isadora. 4. Aolstift med spf 20, 42 kronor, ACO. 5. Bra förpackning som inte släpper in sand. Innehåller spf 30, 205 kronor, Clarins. 6. Rosa läppglans med spf 15, 250 kronor, Helena Rubinstein.




X-tra stora badlakan. Från Ellos.se 129 kr :)





Vilken färg är snyggast?
Shudder shades
Coolshop.no

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag älskar såna där brillor så jävla coola xD
Sv: ja precis, så jävla störande xD

Anonym sa...

Sv: åh tack :)<3

Anonym sa...

jag gillar dom gröna <3

Bloggintresserade