10 februari 2009

radiio

tjenis.
idag så gick jag upp klockan åtta för att vi hade sovmorgon för vi skulle till Joar blå och se en teater om dom som hade problem hemma, med tex föräldrer som dricker alkohol. På väg tillbax till skolan gick jag med sara och ofc sandra :)<3 trevligt. haha på vägen hem så testade vi gå i slowmotion, värsta svårt ju ;o harn i testat det ? (A) låter hel sjukt, men de är svårt.
sen hade vi massa annat. bestämmde klass tryck, hade no, sen slutade vi ;D jag fick tillbax m itt sexualkunskaps prov. jag fick 4,5 poäng från mvg ! ;)(a)
sen nu hemma harj ga suttit vid datan, pappa har hjälpt mig med matte.

Imorgon onsdag; nästan halva dagen har vi dans, matte prov, bild läxa. - läxan gör ja till nästa lektion. jag pallar inte. ja säger att ja glömde den hemma, jag har massa annat viktigare plugg.;/<3
Fredag: Så har vi So prov, och tyska. Men ja har tur jag ska till tandläkaren när vi har so,n så ja får göra de efter lovet ! ;) och tyskan får ja plugga på nån gång -.-'


kyss å smek
/S

1 kommentar:

Anonym sa...

hehe jag e mästare på att gå i slow mo ;)

Bloggintresserade