4 februari 2009

staaan !

hejsan. min dag har varit riktigt skön.
jag berättar mera imorgon. mamma sitter här och tjatar massa. men ja skriver iaf vad jag köpte idag på stan med Nathalie <3. hoppas ni haft en bra dag. Det har jag, tack Nathalie för en trevlig dag.
Vad har ni haft för er alla ? =)



Tröja , Åhlens - 199 kr.
Örhängen ,Åhlens - 50 kr.
Ring ,Åhlens - Rea så orkar inte räkna..
Lipsmacker set (a) - 65 kr
haha och Hello Kitty ask - 10 kr (a)
och dom två drickorna ska jag ha imorgon på NA provet. på svenskan ,lycka till alla imorgon på den tre timmars lektionen ;D vet ni om man slutar dirr efter ? så är de väll :)?

kram alla, puss sanna

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vart köpte du lipsmacker settet? :D Vill ha!! :P

sanna sa...

haha jag köpte faktist det på coopen :) för 65 kronor, :) du kommer inte ångra dig ;) nagellacket var också fint, :)
sen finns de fanta också den ska jag köpa. :) fasst inte vanliga fanta ofc :) den har ja redan.. <3

puss

Bloggintresserade