8 februari 2009

skitlärare, å pettson :)<3

hejhej :)

idag så har jag inte gjort så mkt. jag har nästan suttit vid datan hela dagen. men jag borde egentligen pluggat, men jag orkar inte. vi har tre prov nästa vecka. först på onsdag har vi tyska prov, men hoppas inte det blir av för att vi ska ha ngt som heter 'skapande skola' några kommer hit och ska lära oss massa om typ dans och teater tror ja:) vi ska ta hjälp av you tube och göra massa saker. vi ska typ filma också tror ja :) det ska bli kul, och jag tror det är då vi ska ha tyska provet. hoppas det! sen på Torsdag har vi matte prov och jag ligger så efter man kan ligga. för ja hade glömt matten helt och hållet -.-' så måste jobba massa där. och på fredag har vi det drygaste jävla fucking prov man kan ha. ursäkta men vi har typ 3 in 1 prov -.-' seriöst i ett prov har vi först Första och Andra världskriget + Samhälls ekonomi !? HUR TÄNKER LÄRARNA?
ucsh. jag orkar inte tänka på de nu, för nu ska ja bara slappa och skriva på msn med min kompis pettson ^^. supeeer snäll å söt ! haha de känns lite elakt om ja ska smsa till han. för att för mig är de gratis och för han kostar de ;p mohahhahaha. han kallas bara det :) han heter johan. <3 style="color: rgb(255, 255, 153);">(a)
emelie och jag nötte s Club 7 när vi var små :) japp nötarN men mest låtarna ;)





puss o hej levepastej [ blä ]
/S

förresten imrn kanske ja ska sola med sandra !! :D

Inga kommentarer:

Bloggintresserade