12 februari 2009

<3



okej bilden vet ja inte varför ja tog den men, det är ju alla hjärtans dag om två dagar. har ni skickar eller köpt något till någon person?:) det har jag iaf :D<3 en av mina bästaste vänner. du vet vem du är.
I helgen så ska sandra sova hos mig. hela helgen. Fan vad kul vi ska ha. haha ,det kommer bli bäst! Sen på själva lovet, nästa vecka så ska jag till stockholm med sandra. Men på Tisdag så ska jag till tandläkaren. Jag ska dit imorgon med så jag tror jag missar So provet.. jippey. Sen på lovet har jag också lovat sandra att jag ska sticka på min halsduk, det sista, så att vi kan börja med våra coola mjukisbyxor på slöjden som kommer ha ett kinatecken. Japp, men nu när ja precis kom hem från skolan, gick jag upp i simons rum. min bror, för jeffery låg där och var super mysig. Jag har pluggat lite och nu tittar jag på ett jätte spännande pogram som heter Mästarnas mästare på kanal ett. haha fattar inte, men det är ändå spännande. Snart ska jag ringa johan, nu ska jag bara ut med vovven :) puss och ha en bra dag alla sötisar. skriver kanske ikväll. pusshej:)<3333

3 kommentarer:

Anonym sa...

vi har lov v.9 :)
är jeffery hunden? xD
ha en fortsatt trevlig torsdag! :D

sanna sa...

hahah ja jeffery är hunden jenny. ;)

Anonym sa...

Sv: haha okej :)

Bloggintresserade